Re: OT hladém primárního vyrobce nebo levného dodavatele dílu pro vzduchotechniku ?

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Březen 8 13:05:21 CET 2006

8.3.2006, 13:00:22

Dobry den

PUR desky s alobalem dela napr BACH www.bach.cz.
Pokud jde o ostatni komponenty podle diskuzi n tzb-info jsou v Atrea
celkem svolni dodavat i jednotlive casti jako ND. Ceny bohuzel nevim.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz