a dalsi PIC v prde.. RE: odchazi mi PICy pri IC programovani - HEEELP

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Březen 8 10:38:01 CET 2006

Jestli jste z Prahy a nebo budete mit cestu, vemte par kusu tech PIC a
co do nich chcete vypalit a stavte se za mnou.
Muzeme to zkusit u mne a treba budeme chytrejsi a nebo taky ne, to samo
slibit nemohu :).

--
Jiri Bezstarosti