DDS, takmer hotovo :-)

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Březen 7 20:35:00 CET 2006

Kuja to je ono!!!  Super.  Asi bude nutne modifikovat program / ovladani
Mozno by nebylo od veci uvest nekde v zaveru v AR takovou moznou
modifikaci. Hodne lidi by to uvitalo!

Ted me tak napada  400 MHz je malo, chtelo by tak tech 440 MHz aby se
tam veslo 433 MHz  ISM a 70cm HAM zarizeni  :-)   :-)  :-)  :-)  :-)  :-)