RE: Sháním nějaké tlačítko které by nahradilo spoušť fotoaparátu.

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Úterý Březen 7 10:41:22 CET 2006

No jiste, tohle se resi samospousti. Jako tresnicku na dort tim u nekterych
Canonu (mozna i jinde)ziskate predsklopeni zrcadla, pac to nekdy maji resene
pres samospoust.

Ja jsem to psal hlavne proto, ze mam pocit ze lidi s tim nemaji zkusenost a
snazi se to resit stejne jako normalni spoust, a pritom je to vetsinou
zbytecne, nebo dokonce omezujici. Ono totiz pokud date ty tlacitka zvlast,
tak se o moznost zaostreni nepripravite (vzdycky je muzete zmacknout obe),
ale opacne to pak vypnout nejde.

Dusan Dolezal