Sháním nějaké tlačítko které by nahradilo spoušť fotoaparátu.

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Březen 7 10:06:50 CET 2006

No nevim - zatim jsem to neresil, ale u toho Panasonica co jsem koupil
je moznost pripojit take externi spoust, ktera ma stejnou funkci jako
normalni spoust - tedy namacknuti a expozice. A nevim zda jde zapojit
jen ten expozicni spinac a zda nemusi byt splneno namacknuti i toho
zaostrovaciho.

I tak myslim, ze to neni uplne od veci - samozrejme pro staticke foceni
to co pisete staci - ale treba ja jsem dost casto fotil ze stativu (s
povolenyma osama) treba modely lodi (rychle se pohybujici) a tam je
treba mit namacknuto (fotak preostruje trvale) a je sikovne exponovat
mimo fotak jen tlacitkem v ruce. V tomhle pripade je samospoust take nanic.

RadekCX

P.S. Jinak se omlouvam, ale jeste jsem nebyl schopen Vam prevest
domluvenou castku - posledni tri dni travim temer trvale na mistech kam
i kral musi pesky - "diky" strevni viroze. Snad dnes uz to nejak z
domova zvladnu. :-((