Konektor 230V pro vyssi teplotu

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Úterý Březen 7 08:42:06 CET 2006

Jirka schrieb:

> Polyamid je taky termoplast a pritom, kdyz bude jeste navic plneny
> sklem, tak si myslim, ze 70 stupnu pro nej bude jako nic. Prave tato
> hmota se casto na konektory pouziva. Hledejte tedy stejny konektor, jako
> mate, ale ne Made in PRC, nybrz od seriozniho evropskeho vyrobce se
> specifikaci materialu... Napr. nedavno mnou zmineny Bulgin ma teplotni
> rozsah prave do 70 stupnu a max. teplotu pinu 120 stupnu (IEC power
> connectors, hot condition).
>
> Mimochodem - Remoska mela prece uplne neco jineho, nez PC zdroj. To
> [...]

Dobry den,

v nemecku sa konektory do PC volaju "Kaltgerätestecker" (zastrcky pre
studene pristroje). Pre vyssie teploty, ako napr Remoska, sa pouzivaju
"Heißgerätestecker", ktore maju trochu iny tvar a su do 155 °C.
Obrazky:
http://www.reichelt.de/bilder/web/C190/HGS1WS.jpg
http://www.reichelt.de/bilder/web/C190/HGE1.jpg
http://www.reichelt.de/bilder/web/D710/STLN2.jpg