usb->seriak

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Březen 6 22:15:20 CET 2006

On Friday 03 of March 2006 09:12, Luboš Melichar wrote:
> oki zkusim jiny terminal..handshake byl vypnuty, v tom problem nebyl.
> vyrobce cipu asi nezjistim, pac je to cele zalisovane v takove nepruhledne
> umele hmote..
Jestli mate nejakeho znameho kdo ma v kompu linux a pouziva tam usb (rozumejte
- ma tam jiste vsechno pro usb spravne nastaveno)
tak at to strci do usb a spusti
# dmesg

ve vypisu velmi dobre bude videt co je to za cip a to bez ohledu na to jestli
v systemu bude mit spravny ovladac. Proste identifikace podle ktere uz
ovladace, nebo dalsi informace na netu najdete.

Nejaky knoppix  a nebo podobna live distribuce by to taky mela zvladnout, ale
jistota ze tam bude usb behat neni asi 100%

Jakub Ladman