Re: Jádro pudla (Cernobily svet) :-)

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Březen 6 19:19:07 CET 2006

On 3/6/06, Ales Prochaska <prochaska@alsoft.cz> wrote:
> Obvykle se to ale nedela tak, ze byste nutne musel definovat rozsahy
> mezivypoctu apod., pomoci range se omezi jen promenne (typy) kde vite,
> ze na tom zalezi a kde nesmi dojit k manipulaci s chybnou hodnotou.

Zda se mi to nebo se nam kruh uzavira? ...omezi se jen tam, kde na tom
zalezi... To je zhruba jako v C(++) - kde na tom zalezi - ci presneji,
kde to muze ujet, tam kontroluju.
A zase a porad je to o tom samem - vhodnem navrhu programu, peclive
analyze, neodflaknuti programatorem.... Na zacatku jste psal
(fabuluju) "v C(++) muzu, v Ade musim", ted nam napisete, ze i v Ade
"jen tam, kde to uznam za vhodne"
Marek