OT: este na temu C vs. zvysok sveta (Re: B&W svet)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Březen 6 13:10:50 CET 2006

Galloth wrote:
> Prave v pripade, kdy se to jednou napise a pak seka, tak jakakoliv
> optimalizace kodu by mela byt plus, ne? Pokud se kod podari dostatecne
> zoptimalizovat, lze pouzit mene vykonny a tudiz levnejsi mcu. Je to
> pak o tom, jestli se v projektu vyplati investovat do draheho vyvoje
> softu (ta optimalizace) nebo spise do "draheho" hardware. U x86 mate
> pravdu, ze mnohem levneji vyjde koupit vykony stroj, ale u tech
> pasovych vyrobku by se to mohlo dost prodrazit....

Lenze, prave kvoli tomu ze tych programov na jednocipy nie je tak vela,
nikto tu optimalizaciu pisat nebude, inaksie povedane, optimalizacia je
v hlave programatora.

Takze, znasilnovanie optimalizacie na "velke" platformy nie je treba
lebo je tam prostriedkov dostatok, a na "male" sa neda lebo nie je cim.
A kedze to nie je ciernobiele, tak je samozrejme fura vynimiek
potvrdzujucich pravidlo...

Kedze som tuto debatu o nicom zahajil ja so zamerom poklabosit si, s
dovolenim by som ju tymto aj ukoncil. Dakujem za ucast a pozornost.

wek