Ke*i lA R M a C 5 1.

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Pondělí Březen 6 12:23:03 CET 2006

Vami uvadeny slovensko/americky vyhledavac je dobry zdroj
"informaci" pro oblast mainstream sw, ale pro tyto speciality tam
toho moc neroste. Zde je treba lovit v cinsko ruskych vodach, kde
bohuzel je castecna "pismenkova" bariera. Zde citovany Keil _ lic
_v2. exe chodi jen pod Win 98 , mozna pod Win XP SP1,ale pod Win XP
SP2 jaksi ne. Jako zajimavy zdroj informaci z oblasti MCU doporucuji

www.mcu123.com
http://www.mcu123.com/down/
nebo
http://www.daxia.com/
http://www.dianyuan.com/bbs/

oboji bohuzel cinsky :-(

Pokud to nechcete na nelegalni ucely ale mate program koupeny jak
rikate, tak zkuste neco najit pres ast*alavi*sta,bo*x,sk pokud uz
jste to nezkousel.

> Admin toto tema sice stopnul, ale ono nemusi byt primarne
nelegalni. > Nova licencni politika firmy Keil je skutecne user
frendli, licence > se generuje pro PC dane konfigurace, pri zmene
sitovky, MB atd.
> mate smulu, musite slozite reregistrovat licenci, stejne tak jste
> zvykli pracovat na nekolika PC , mate smulu program pobezi jen na
> jednom. Ve svem PC neco menim co dva mesice.  Jinak receno ja dal
> Keilum nemaly peniz  ze jich produkt a vysledkem je znacne
omezeni > vyuziti mnou zakoupene licence. Osobne jsem to resil tak,
ze
> licenci mam koupenou a instaluji verzi s generatorem licenci.Z
> pohledu ceskeho prava je dany postup v souladu s autorskym
zakonem > a me nijak neomezuje.

> Problem je, ze  Keil _ lic _v2. exe funguje bez problemu s v 7.xx
a > u verze 8.xx jsem uspel jen s OS Win98 na Win XP mi to nemakalo.