Re: [ EAGLE ] / Vytvorenie súčiastky - prepoje

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Březen 6 12:20:08 CET 2006

Delat schematicke znacky v metricke mire je celkem zhovadilost, kdyz uz
vsechny bezne knihovny jsou delane v palcovem rastru a nakonec i rozliseni
tiskaren je odvozene od palce.

V jakem rastru nahaze Eagle soucastky na desku je zcela nepodstatne, staci
uchopit soucastku s Cntl a automaticky se chytne za orgin a umisti v prave
zvolenem rastru.

Danhard
*******

Mě to tedy vychází spíše naopak, ovšem dlužno poznamenat, že si všechny
součástky, značky i pouzdra vytvářím sám.

Ve schematu musím mít takový grid, jaký byl použit při výrobě sch. značek
a jejich vkládání do součástek (v mém případě metrický). Pak to vždy
funguje.

V DPS je ovšem o problém navíc - při vygenerování DPS se mi součástky
objeví vždy na palcovývh pozicích, takže ještě musím použít ULP, který
jejich pozice zarovná. - To by samo o sobě zas tak nevadilo, komplikace
nastane až když chci do hotové DPS přidat další součásky - Po přidání
do schematu se v DPS objeví na palcových pozicích a já nemám žádný
skript, který by uměl zarovnat jen označenou oblast a nezkazil tak
optimalizace spojů, které již byly udělány v jemnějším gridu, než bych rád
použil pro nové součástky.

PH