OT: este na temu C vs. zvysok sveta (Re: B&W svet)

MK info@mcu.cz
Pondělí Březen 6 11:47:12 CET 2006

> Samozrejme ze to myslim vazne.
> Statistiku nevediem, ale pocet znakov/riadkov v programoch pre win/86
> urcite prevysuje pocet znakov/riadkov pre akukolvek inu platformu; aj
> ked mozno hodnota toho prveho je daleko mensia.
>
> S poctom kusov je to naopak ale ako vravim, u tych jednocipov je to tak,
> raz sa to napise a potom sa to seka na pase.
>
> Myslis si, ze je to inak?

Jo, kurna myslim, ze to je ponekud jinak, ale nemam naladu ani cas na
brebenteni o nicem, Bohuzel musim jit napsat par interpunkcnich znamenek,
aby se mi ta masinka rozebehla. Nebo jinak, muzu k ni pripojit PCcko,
naklast par tisic radku a predat to zakaznikovy s tim, ze to je sice moderni
a IN, ale take zhruba 5x  drazsi, 20x objemnejsi a nesrovnatelne
nespolehlivejsi.

A vovovo tom to je :))

S pozdravem
MK