OT: este na temu C vs. zvysok sveta (Re: B&W svet)

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Březen 6 11:45:50 CET 2006

> Prominte mi mou neomalenost, ale ono je programovani o poctu radku ??? Ja
> jsem si do ted myslel, ze je o necem ponekud jinem .) Programoval jsem a
> programuji ruzne platformy od 4b po 64b a s klidem mohu prohlasit, ze pokud
> bych mel neco brat jako smerodatne, tak je to ne pocet radku na aplikaci,
> ale cas na aplikaci. Ono generovat statisice radku s RAD nastroji neni zase
> az tak svetoborne a pri urovni vetsiny soudobych programatoru ani
> prekvapujici .(

No, kdyz nepocitam nejake generatory typu RAD tak pocet radku je v
jiste korelaci s mnozstvim prace stravene nad programem :-)

> Znam a mohu uvest desitky prikladu, kdy programator byl
> schopen vyprodukovat tisice radku na rutiny, ktere se nechaly zoptimalizovat
> promyslenym navrhem datovych struktur na zlomky.

Taky je znam...

> Jenze to jsme uz nekde
> jinde, nez je nejaky stupidni programovaci jazyk, ze. .)))

> Fakt je mi lito, ze ten Vas folklor pronikl i mezi programatory jadra a
> driveru OS, pak se jiz opravdu nelze nedivit tomu honu po vykonech.

Tohle jste pochopil trochu jinak nez jsem to myslel. Zastavam nazor,
ze nejlepsi optimalizace je dobry navrh, nikoliv ze se zadna
optimalizace nema delat. Pokud mam na napsani projektu 1000 hodin a
muzu si vybrat mezi jednoduchym jazykem s vybornou optimalizaci a
jazykem umoznujicim praci na vyssim stupni abstrakce lec s nevalnou
optimalizaci, vyberu si to druhe protoze usetrim 100 hodin na ten
navrh :-)

> S pozdravem
> MK

Ales Prochaska