Co by clovek neurobil pre dobry flame...

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Pondělí Březen 6 11:17:02 CET 2006

At 10:28 6.3.2006, Jan Waclawek wrote:

>No najma ak to ma byt sucastou akehosi "HOWTO" dokumentu pre zaciatocnikov.

>No ved prave. Kurna, vsak to je vsetko mozne len nie citatelne. Ved vzdy
>hovorim, ceckari nepisu program ale interpunkciu; za hrst otaznikov a
>vykricnikov a hovoria tomu program... vid http://www.de.ioccc.org/years.html

To prece neni pravda. Je to naprosto jasne, prehledne a citelne, s jokem,
jako je Obfuscated C, to nema nic spolecneho.

To vypada, jako by pravovernym pascalistum nekde nejakej kousek chybel,
kdyz to nevidej :-p

(Ano, pisu prakticky jen v C/C++ a Perlu, coz je jeste vetsi bordel nez C)

g_iSranda++ unless( g_iBeginEndBullshitCounter );

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.