OT: este na temu C vs. zvysok sveta (Re: B&W svet)

MK info@mcu.cz
Pondělí Březen 6 10:52:30 CET 2006

> Ja tvrdim, ze hledisko efektivnosti generovani kodu je spis
> programatorsky folklor (kteremu je z marketingoveho hlediska treba
> vyhovet) nez realne zajimava vec.

Rekl bych, ze jste v zivote nemusel programovat nic mensiho ne x86
platformu. Jinak by jste tuhle zhuverilost nemohl vypustit do sveta. Ja Vam
opravdu nechci brat iluze, ale svet neni o PC, svet je predevsim o necem
uplne jinem. Podivejte se na statistiky vyroby a prodeje
mikroprocesoru/mikrokontroleru. Svete div se, ale ty 16/32/64b se na
prednich mistech neobjevuji ani nahodou :))))))

S pozdravem
MK