Merici karta A/D

GT5 gt5@seznam.cz
Pondělí Březen 6 08:55:58 CET 2006

Diky za odpoved. Podpora je dobra tak asi neni co resit :)
LP.

Dobrý večer,

Ad TEDIA  - jednak je velmi pěkně popsaný komunikační protokol s modulem
(zdrojovky na TurboPascal5 - tuším), dále existují drivery na Control
Panel (fungují dobře)  a snad ControlWeb. Sami jsme si psali komunikaci
v Delphi a rovněž bez problémů. Možná existují i drivery pro LabView -
ale to si nejsem jistý. Jinak mají nějaké vlastní měřící programy - to
nemohu posoudit. Každopádně firma velmi ochotně poradí - komunikace
vynikající. (Něco je popsané na www v sekci software.) Na jejich CD je
také software i spousta informací.

S pozdravem
     Jan Novák