Ke*i lA R M a C 5 1.

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Pondělí Březen 6 02:55:13 CET 2006

Admin toto tema sice stopnul, ale ono nemusi byt primarne nelegalni.
Nova licencni politika firmy Keil je skutecne user frendli, licence
se generuje pro PC dane konfigurace, pri zmene sitovky, MB atd.
mate smulu, musite slozite reregistrovat licenci, stejne tak jste
zvykli pracovat na nekolika PC , mate smulu program pobezi jen na
jednom. Ve svem PC neco menim co dva mesice.  Jinak receno ja dal
Keilum nemaly peniz  ze jich produkt a vysledkem je znacne omezeni
vyuziti mnou zakoupene licence. Osobne jsem to resil tak, ze
licenci mam koupenou a instaluji verzi s generatorem licenci.Z
pohledu ceskeho prava je dany postup v souladu s autorskym zakonem
a me nijak neomezuje.

Problem je, ze  Keil _ lic _v2. exe funguje bez problemu s v 7.xx a
u verze 8.xx jsem uspel jen s OS Win98 na Win XP mi to nemakalo.
Pokud nekdo mate reseni pro Win XP a C51 c 8.02a  budu rad.

Predpokoladam, ze bude pouzit  Keil _ lic _v2. exe, kdyz jsem ho
zkousel tak jsem skoncil u

*** ERROR R208: RENEW LICENSE ID CODE (LIC)

tusite co s tim ?

>Pri dnesnim neteni jsem narazil na par drobnosti, ktere by se
nekomu mohli hodit