AT45DB081B

Jan Šváb jschvab@seznam.cz
Neděle Březen 5 23:10:12 CET 2006

Dobry den,
Abych rekl pravdu tak to cviceni s portem A mi take moc smysl nedava, ale
pri pohledu na vas kod jsem si vzpomel ze sem jednou zakopl o problem s tim
ze prekladac C v ramci optimalizace vynechaval instrukce nop...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Radim Hořínek
Sent: Sunday, March 05, 2006 6:25 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: AT45DB081B

Zdravim diskuzi!
Ma tady nekdo zkusenosti s pametmi AT45DBxxx? Ja se ji snazim rozchodit,
ale marne. Nize posilam muj zdrojak. Pripojeni pameti mam spravne, CS mam
na portu A. Vi tady nekdo, proc mi to nefunguje, prip. mohl by mi poslat
jeho funkcni kousek zdrojaku? Ke komunikaci pouzivam knihovnu spi.h (viz
http://ccrma.stanford.edu/courses/250a/docs/avrlib/index.html). Predem
diky. R.Horinek

int main(void){
int x;
DDRA=0xFF;		//nahozeni CS
PORTA=0xFF;
asm("nop");
PORTA=0x00;		//shozeni CS
asm("nop");
DDRA=0xFF;		//nahozeni CS   - Nefunguje to, ani kdyz uz tady s
CS
nemanipuluju
PORTA=0xFF;
asm("nop");
PORTA=0x00;		//shozeni CS    - Nefunguje to, ani kdyz uz tady s
CS
nemanipuluju

spiInit();		//inicializace SPI (vypada, ze po ni je vse OK)

spiTransferByte(0xD7); //posilam 0xD7

x=(spiTransferByte(0x00)); //posilam 0x00 a ctu co posila pamet
}
return 0;
}

SPI je nastaveno tak ze SPE,MSTR a SPR1 jsou v 1, zbytek v 0

--
Tato zpráva byla vytvořena revolučním poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/