ADMIN: Re: Ke*i lA R M a C 5 1.

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Březen 5 20:31:33 CET 2006

Predpokladam dle stupne utajeni nazvu hvezdickama a z nazvu souboru, ze
se nebude jednat zrejme o zrovna legalni zalezitost.

Jelikoz, ale nechci krivdit (nebot mi to nic nerika) tak v pripade, ze
je to koser zalezitost muj prispevek ignorujte, pokud jsem se trefil tak
sem neco takoveho neposilejte.

Nehodnotim nijak moralku uzvatelu nelealniho SW (to si musi srovnat
kazdy sam se sebou), ale rad bych aby se tady neco takoveho NERESILO.

ADMIN