Merici karta A/D

Vít Olmr konference@HW.cz
Neděle Březen 5 17:42:43 CET 2006

Zkuste mrknout na LabJack U12 -
http://new.hw.cz/Produkty/Obecne-produkty/ART1275-USB-merici-karta-LabJack-U
12.html
Sice ma jen 12bitove A/D, ale zase ma podporu LabView a pripojuje se pres
USB

--
S pozdravem

 Vít Olmr
olmr@HW.cz

HW server: http://www.HW.cz  http://www.HW-server.com
Rumunska 26/122, Tel.222 511 918  Mobil.777 232 759

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of GT5
Sent: Sunday, March 05, 2006 5:04 PM
To: HW-news
Subject: Merici karta A/D

Zdravim,
potreboval bych poradit s vyberem merici A/D karty. Potrebuji rychle
realizovat mereni teploty pomoci termoclanku (skolni uloha). V ramci
zjednoduseni vseho koukam po hotove A/D karte s nekolika analog vstupy
(vstupu 2 az 4 , min rozsah 0-1V , min rozliseni 14bit). Nejlepe pripojenou
pres RS232 nebo USB. Super by byla podpora pro Testpoint, HP Vee nebo
LabView. (nebo aspon znamy zpusob komunikace s kartou...) Zatim jsem se
nedostal dal nez k vyrobkum Papouch - DRAK , ci externi osciloskopy.
Cenova hranice tak 3-8tis.

Diky,
LP.