Re: Jádro pudla (Cernobily svet) :-)

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Neděle Březen 5 17:18:38 CET 2006

On 3/5/06, MK <info@mcu.cz> wrote:

> wow, lajk se divi odbornik zasne .)))))
>
> Chapu, ze x51 pro nektere jiz postrada kouzlo, ale tvrdit, ze nikdy
> neexistovala???? .)))))))))
>
> S pozdravem
> MK

Kdyz je ta nedele, tak si dovolim polemizovat:)
1) ale jo, o x51 jsem uz slysel a ted jste mne dokonce donutil si
stahnout jeji instrukcni sadu - coz mi rozhodne neuskodi:)
2) at koukam jak koukam, stare oci vykoukane a porad vidim, ze MOV na
x51 zadne priznaky nenastavuje:) Jak tak koukam, tak on ten procesor
ani zadny priznak ZERO nema a docela se bez nej obejde. Laik jde
studovat:)
Hezky den,
Marek