Jádro pudla (Cernobily svet) :-)

MK info@mcu.cz
Neděle Březen 5 14:35:14 CET 2006

> Existuji, treba zminena Ada. To, ze dve promenne jsou typu cislo v Ade
> jeste neznamena, ze by bylo mozne je priradit. Musi byt bud stejneho
> typu nebo musi byt explicitne definovana jejich kompatibilita (jsou
> subtypem stejneho typu, existuji pro ne pretizene operatory apod.).
>
> Pro normalniho programatora to napohled vypada hloupe ale jistou
> logiku to ma - v normalne napsanem programu vas stejne ani nenapadne
> psat jablka:=jablka+hrusky, takze se da predpokladat, ze pokud to
> napisete, docela uvitate chybove hlaseni prekladace.

Ja Vam opravdu nechci oponovat, ale takhle kategoricke soudy snad ani nejde
prejit bez pozastaveni. Rekneme, ze (s)prosty programator jako ja ma vyresit
naprosto jednoduchou ulohu: Spocitat kolik, ze jsme to letos sklidili ovoce
a zeleniny a kolik na to budeme potrebovat bednicek .)))))))) Nevim jak Vy,
ale ja tu budu vesele scitat kg.jabka + kg.hrusky + kg.svestky + kg.mrkev +
kg.okurky a ve vysledku to budou jen ty proste kg .)))))))))

Proc se proste nesmirime se zaverem, ze svet proste neni cernpbily, ale ze
hraje vsemi barvami (nebo je alespon sedivej) .)))))))

S pozdravem
MK