Jádro pudla (Cernobily svet) :-)

MK info@mcu.cz
Neděle Březen 5 14:22:15 CET 2006

> Nevadi, nic se nedeje. Moje chyba, ze jsem nenapsal, ze je to kousek
> programu z x51. Me proste zajimal nazor, zda napsat rychlejsi a kratsi
> program, pouzivajici mene na prvni pohled srozumitelny postup (i kdyz
> okomentovany), nebo pomalejsi, delsi program s vice instrukcemi (a tedy je
> otazka, zda srozumitelnejsi) ale podle obvyklejsich pravidel. Hledal jsem
> nejaky typicky priklad, ale zajima me nazor predevsim v obecne rovine.
> Jiste toto srovnani jde nalezt v jakemkoli jazyku.

To je ciste vec osobniho nazoru, okamzite inspirace, zkusenosti a zazitych
postupu. Konkretne v assembleru to je jen a pouze o tomto. Co se tyce
vyssich jazyku, tak ja osobne vzdy davam prednost srozumitelnejsimu a
prehlednejsimu zapisu pred rafinovanym (jak tu nekdo poznamenal) kryptokodem
.)))) A samozrejne komentovat, komentovat a pak zase komentovat. Ne to co
delaji  instrukce, ale to co ma delat program. .)))) Mimochodem, z pohledu
pozivani Cecka na jednocipech vede ve vetsine pripadu pouziti jednodussiho
zapisu k efektivnejsimu prekladu. Vzdy se oplati se podivat jak ten
prekladac tu Vasi genialni myslenku (ne)pochopil .))))

S pozdravem
MK