PAL -> VGA

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Březen 5 01:37:03 CET 2006

Ja jsem jich par mel, ale to bylo prave v te akci v electroworldu za 999.
Na moje ucely by obraz postacoval, ale problem byl hlavne ten, ze za tou
kulatou plackou byl i takto kulaty plosny spoj.
Pro mne to pak bylo nepouzitelńe.
J. Polivka

Ondrej Luks napsal(a):

> Lituju ted, ze jsem tenkrat nekoupil to 5"lcd k PS1 co se vyprodavalo za
> cca 1k. Nezbylo nekomu nahodou doma nejaky nevyuzity, kteryho by se
> chtel zbavit?

Neni ceho litovat. Pouzivam ho jako monitor ve firme (predvadeni
opravenych videorekorderu apod.) a ten obraz je dost hruza... Jedine, co
u nej lze regulovat, je jas a co je hodne spatne, je maly pozorovaci
uhel - zvlast vertikalne. Resp. ono to nejak videt je, ale zmena jasu,
kontrastu a barevneho podani pri zmene uhlu je znacna...

Beru to spis jako indikator, obrazovkou bych to moc nenazyval. Zlate CRT...

--
Jirka