mikrofonni predzesilovac

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pátek Březen 3 20:15:25 CET 2006

> mikrofony nebral. A jestli kondenzatorove nemate, zeptejte se
> v mistnim
> kulturaku nebo v divadle. I kdyby tam vyhrabali stare
> elektronkove Neumanny
> (takove ty placky), budete prekvapeny jak to hraje. A sum moc resit
> nemusite, z mikrofonu to uz leze trochu zesilene.
> Andel

Kde rostou takove kulturaky? Mam nadherneho Neumanna M7ku (v orig. drevene
krabicce), ale schazi mi pod to takova ta flaska s predzesilovacem, jak ji
zname z fotek politiku pri projevech tak z 40. - 50. let

Mimochodem nemel byste (nekdo) nejake spolehlive odzkousene schema
jednoducheho FET predzesilovace pro kondenzatorovy mikrofon sestavitelneho z
v CR bezne dostupneho J-FETu? Nechtel bych u toho skoncit a rad bych tu
flasku nakonec nekde sehnal, ale mam pochybnost, zda kapsle vubec funguje
(stav pokovu membrany je dost zalostny) a chtel bych ji otestovat.
60V zdroj uz mam (5x 12V minibaterka typu 23A) a neco jsem podle Internetu
zkousel postavit (nesehnal jsem ovsem originalni tranzistor), ale nefunguje
to, a ja nevim, zda je to diky memu predzesiku nebo diky nefunkcni kapsli.

Jakub Serych