Vy to stihate sledovat?

juraj michalek michalek@toolsquare.com
Pátek Březen 3 14:07:23 CET 2006

S pozdravom Juraj Michálek
www.toolsquare.com
----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 03, 2006 1:31 PM
Subject: Re: Vy to stihate sledovat?

> K tej Tesle Piestany mozes este dat jej skoro nastupcu
 > - PPV - Piestanska polovodicova Vyroba

Ufff, tak toto mi nic nehovori...
Pokial viem, v priestoroch byvalej Tesly Piestany je linka na vyrobu
74HCxxx salamov (balia sa samozrejme na dalekom vychode) - ON semi tam ma linky na vyrobu CMOS prvkov a Tmos tranzistorov (BS170)
http://www.efton.sk/Images/semic_change.jpg

Este viem, ze v Radosinej (to je od Piestan cez kopec) vznikla
kontaktovacia odnoz Diotecu, ale Diotec uz tusim tiez neexistuje...  Z Radosiny sa prestahovali do Vrboveho a presli pod Semikron. Vyrabaju vyvodove aj SMD diody transily zenerky mostiky , teraz stavaju novu halu na vyrobu vykonovych suciastok - IGBT, Mosfet, Diody

To PPV mi nic nehovori, mas nejake podrobnejsie info?  Je to taka polotajna vyroba CMOS prvkov diod tranzistorov a nejakych IO (7106, 8051). Cmosy sa daju kupit v ich podnikovej predajni - su tiez napr v stropkovackych telef. ustredniach. Posledne famy hovoria o tom ze uz len puzdria cipy od ON semi. Vznikli v roku 1994.
Pre zaujimavost: V areali sa este nachadza pracovisko elektrofyzikalneho ustavu SAV. Naposledy tam robili nejake GaAs elektromery.

>         Kam patri RCA ?
Uff, to teda netusim... Wikipedia, moj oblubeny zdroj mudrosti, hovori,
ze elektroniku (mysli sa tym "cierna technika") vypluli pod menom
Thomson a "nahravaciu" cast ma Somy BMG, ale suciastky z toho museli
vypadnut uz skorej... Alebo jednoducho zanikli...

wek