Vy to stihate sledovat?

Jirka hwko@centrum.cz
Pátek Březen 3 12:50:54 CET 2006

Jan Waclawek napsal(a):

>  > Nebylo by marne to nekde dat spis jako volne editovatelny text
> Bude sa Vam to pacit: je to v dia. Na poziadanie poslem, ale zatial by
> som to nerad siril aby nevznikali zbytocne klony.

Format Dia je dobra zprava (i kdyz ho nepouzivam - ale jednoduse muzu).
Nicmene ten Mozek jsem myslel tak, aby byl mozny volny "brainstorming"
(abych taky pouzil neco z globalizacniho slovniku) a abyste s tim mel
mene prace. Kdyz Vam ta prace ale nevadi, bude samozrejme lepsi
(kvalitnejsi vysledek), kdyz budete shromazdovat navrhy a vystup budete
generovat jen Vy...

--
Jirka