OT: ESD, EMC, EMI na patek

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pátek Březen 3 10:10:16 CET 2006

> Mno manzelka ma znasilnila pred asi 2 rokmi na kupu takej tej
> konvice s
> filtrom, Brita sa to vola. Pcha sa do toho raz za mesiac taky
> valcek v
> ktorom to chrasti ked nim potrasiem, a leje sa do toho voda.
> Vravim jej,
> to nemoze fungovat, kym tam nie je ionex. No a podla vsetkeho
> tam ionex
> je, lebo jednak to pisu na krabici, a najma odvtedy vo varnej kanvici
> nie je ani gram vodneho kamena - teda, predtym toho tiez
> nebolo zas az
> [...]
Nemusi byt. Mam pod linkou filtr z aktivniho uhli, pouzitou kartus jsem
rozebral a nic jineho nez cerny uhelny prach v ni neni.
Na usazovani vodniho kamene to ma podobny vliv - rychlovarku mame cca 6 let,
kazdodenne v nekolikanasobnem pouziti a neni tam po kameni pamatky. Mam
dojem, ze kde co (od magnetu prez uhelny filtr) dokaze vodu dovest do stavu,
ze kamen neni schopen se vyloucit. To ovsem neznamena, ze v ni neni.

Jakub Serych