Zrizeni odberneho mista

Petr Lupinek plupinek@synthesia.cz
Pátek Březen 3 08:51:18 CET 2006

Zdravim,

pred nekolika dny tu probehla diskuse ohledne subj. Dalo mi to jistou
nadeji, kdyz se tu zminila moznost, ze distribucni kabel mi CEZ (nebo
nejaka jejich odnoz) dotahne az k memu pozemku. At hledam, jak hledam,
vzdycky skoncim u zakona 458/2000Sb. (energeticky zakon), §29, pismeno

f) podílet se podle výše odebíraného příkonu na úhradě oprávněných nákladů
provozovatele distribuční soustavy spojených s připojením a se zajištěním
požadovaného příkonu ve výši vypočtené způsobem stanoveným prováděcím
právním předpisem,

v lepsim pripade mi ukazali sloup - a tady si to muzete pripojit... cca
250m od pozemku.

Kdo jste tu psal o povinnosti pripojeni na naklady rozvodnych zavodu? Mne
by bodla moznost se pripojit za 500Kc/A.... ale potrebuju vedet, odkud jste
ty informace cerpali, abych se na CEZ vydal s nejakym zakonem nebo
narizenim v ruce.

Diky.

S pozdravem

Petr Lupínek