usb->seriak

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Březen 3 08:46:52 CET 2006

Pavel Kadečka wrote:
> Mozna by stalo za pokus vyzouset jiny terminal nez hyperterminal.

Suhlas.

Najma preto lebo hypoterminal ma najidiotskejsie nastavovanie co som
kedy videl - klasicky oknoidny nezmysel, clovek ked sa nepreklika 5
oknami tak nevie, ci je... Inak je fajn, ze je kdekade k dispozicii a
ked clovek pride napr. ku klientovi, nemusi vysvetlovat, preco tam pcha
disketu ci nieco ine.

Ale na zakladne hratky so seriakom skuste terminal by Bray, zivot sa Vam
zmeni :-)

Co sa tyka prevodnikov USB/serial, tak zakladna rada je ako obvykle
neinstalovat prilozene drivery ale si stiahnut priamo z webu vyrobcu
chipu (ze si ho rozoberiete a pozriete co v nom je pokladam za akosi
samozrejme :-) Inak upozornujem na prolific, uz neviemktore cislo, ma
domrveny prijimac UARTu.

wek