OT: ESD, EMC, EMI na patek

Karel Novotný k.novo@seznam.cz
Pátek Březen 3 00:08:38 CET 2006

Pri 2Kc/l a udavane spotrebe 5l/den to stejne vychazi na 10Kc/den, to uz se pomalu zacina vyplacet porizeni osmotickeho filtru a delat si tu vodu sam :-)

> On je tam nejaky filtr, ale priznam se, ze me to napadlo tam dat
> destilovanou vodu, akorat ze jsem si pak rikal, ze to asi nebude
> zrovna nejlevnejsi provoz. Ne ze bych zase nejak setril, ale vazne to
> sezere 5 litru za den myslim na ten nizsi stupen. Tak ja to schvalne
> zkusim tedy.

Filtr nepomuze, jde o rozpustene soli (mineraly). Jsou firmy (treba
http://www.seznam.cz/45/94/04-filmet-petr-mastny.html?sekce=10513), kde
se demi voda dostane tusim za nejakych 2,-Kc/litr