OT: ESD, EMC, EMI na patek

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Březen 2 21:23:58 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 2.3.2006:

> Zminovaných 30 W dostane sice do vzduchu 0,5 kg malých kapicek vody
> za hodinu, ale aby se z nich stala pára (tedy aby ty kapicky
> neskoncily na podlaze, ci abyste nemel v místnosti mlhu), je nutno
> dodat dal?ích 350 W.

No vida! Tak proto, kdyz je to pustene delsi dobu, mame doma mlhu. A
to uplne vazne. Ja jsem jednou takhle koukal a rikam si, ze nejak
spatne vidim. Cistim bryle jako blazen a porad spatne vidim. Koukam se
takhle skrz mistnost z jednoho rohu do druheho a rikam si, co je to za
blazinec, ze to je snad mlha nebo co, no uplne sileny humus...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz