OT: ESD, EMC, EMI na patek

Snehulak snehulak@gmail.com
Čtvrtek Březen 2 20:35:39 CET 2006

no ze by to chytalo nejak moc prachu jsem si nevsiml . ale jinak jsme ho
koupili na podzim a vyrazne nam usnadnuje spani . a urcite ty pekace neboli
keramicke nadoby na topeni na tohle nemaji. poustim ho vzdycky tak 2-3 hodky
predtim nez jdeme spat a z vlhkosti cca 30% je razem 50%(v jedne mistnosti)
no a proste me se subjektivne i me pritelkyni daleko lip spi hlavne dycha
nosem . hlavne taky proto ze bydlime v klasickem panelaku kde dole je
kotelna na uhli a topici topi ciste binarne cili bud zhave topeni(1) ze na
nem nejde udrzet ruka nebo se ozerou a je zima(0) :)
k te spotrebe ... samotny zvhlcovac ma cca 30W a pokud neni pusteny na plno
tak tech 6l vody vydrzi zhruba 12 hodin .

s tim prachem je to tak ze mame v akvarku a pilinach par zviratek ktere
skacou, lozi, ryjou, jezdi v kolotoci takze toho prachu je opravdu hodne tak
jako tak.

snehulak