Re: Kterak udělat z PC NF generátor

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Čtvrtek Březen 2 20:24:29 CET 2006

na www.elektroda.pl

si mozete stiahnut a vybrat. je tam toho hodne. aj ine zaujimave veci.

OK

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 02, 2006 8:22 PM
Subject: Kterak udělat z PC NF generátor

Hezký večír přeji,

    omlouvám se za OT, ale ...

    Může mi někdo prosím poradit nějaký jednoduchý program, co vytvoří z
počítače a jeho zvukového adaptéru něco jako NF generátor ? Jediné
požadavky jsou

- nastavení frekvence
- nastavení úrovně
- možnost generování jen v levo nebo jen v pravo či do obou kanálů
- zbytek je mi dost fuk, potřebuji jen toto.

    Vím že existují různé programy, něco je i na slunečnici, ale to co
znám jsou hodně složité programy co umí zbytečně moc věcí.

    Díky předem za postrčení a ještě jednou se omlouvám.

Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!