Porucha monitoru - BYLO: RE: OT: ESD, EMC, EMI na patek

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Čtvrtek Březen 2 19:49:26 CET 2006

Dobry den,
kdyz jste u toho monitoru - posledni dobou mi muj ADI 19" monitor zacal
nejak zlobit. Po zapnuti v nem susti az chrasti jako kdyby neco lehce
jiskrilo (pri tmavem obrazu je to vyraznejsi nez pri svetlem) a obraz je
deformovany (viz obr.). Casto pomuze trochu klepnout do stolu a preskoci to
do normalniho stavu nebo v tom zacne vic chrastit az vrcet a obraz kmita
mezi deformovanym a OK stavem. Muze mi prosim nekdo napovedet kde hledat
problem? Dekuji za jakekoliv nakopnuti.

S pozdravem,
Ales Chlubny
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Snehulak
Sent: Thursday, March 02, 2006 7:16 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: ESD, EMC, EMI na patek

tak at si rovnou koupi zvlhcovac vzduchu ten ultrazvukovy :) jeste se mu
bude dobre dychat.
nicmene mi to pripomina mou starou televizi ktera se v topne sezone jak
klesne vlhkost zacne sama preladovat nebo program se z niceho nic rozladi
atd.... v lete to nedela nebo minimalne :P
jinak jsme koupili za mnoho stovek tisic nahravaci zarizeni , ktere nahrava
tf. linky vysilacky a tak podobne no a je to PC IBM s nejakym 15" monitorem
Philips. A vsechny ty monitory po roce nebo vic se zacly nejdriv nahodne ,
pozdeji navzdycky, zuzovat obraz . A nejvic to delalo zase  v zime kdy
klesla vlhkost. Stacilo vymenit kondenzator a bylo vyreseno :) Ze zacatku me
k tomu volali a kdyz videli ze jsem k tomu prisel poradne mlastil rukou
obraz se rozsiril a fungovalo to dal tak pozdejc nevolali nez se to sprajclo
navzdycky potom sem to teprv resil .

s pozdravem

snehulak