1x OZ v SO8 na 5V nesym

BuFran BuFran@seznam.cz
Čtvrtek Březen 2 19:00:30 CET 2006

> Bylo by možné trochu upřesnit parametry ? Rychlost, offset, případně vstupní
> proudy ?

> Docela jsem si oblíbil OP777 (727, 747), pohodový, bezproblémový OZ,
> nástupce populárního OP07 (OP07 dostanete i v GM, ale je určen pro pomalé
> aplikace).

  no v podstatě žádné specální, pokud ovšem nebude na výstupu 1V šum :)

  Pracovat to bude - dle měřítek balua - se stejnosměrným signálem,
tedy do 10kHz (reálně kolem 1kHz a míň). ss drift nevadí, respektive v
měřicím zařízení jej kalibruji, takže pokud se nebude měnit v čase
řekněme 10 minut bude to super. Zesilovat to bude 2x-3x takže ani na
zesílení moc nejsou požadavky.

  Na vstupu bude zdroj s Ri=5kOhm takže taky vstupní proudy nic extra.

   Dal bych tam tranzistor, jenže zadavatel nemá rád zapojení s méně
než deseti tranzistory :)

--

S pozdravem,

    Bc. František Burian