OT: tohle je taky (nejen) ceska klasika...

Vymětal Tomáš vymetalt@gmail.com
Čtvrtek Březen 2 18:41:48 CET 2006

nedá se to někde sehnat ? o "politice" slyším prve .. rybolov jsem
nedávno potkal v reedici na vhs, ale než jsem stihl zareagovat, sold out
.. ožralýho medvěda v lovu dávali opakovaně na čt (...a že si nevzala
padák? Krávu na maso, posádku do vězení...)  ... a nezapometulné filmy
(aspoň pro mě) jsou též "bílá kočka, černý kocour", "kukushka"
(kukačka), atd. (Uvítám další názvy podobného žánru.)

T.V.