Trvaly proud LD 274?

Jirka hwko@centrum.cz
Čtvrtek Březen 2 09:10:06 CET 2006

Jiri Splichal napsal(a):
> Zdravim
> chci si postavit IR reflektor na prisviceni kamer s LD 274 ,ale nikde sem
> nenasel,jaky snesou trvaly proud?
> Ve vsech PDFkach je jen ,ze vydrzi 100mA po dobu 20mS .Ale nechce se mi
> verit,ze v tech kamerkach ,co
> maji IR diody na prisviceni ,maji nejakou elektroniku na jejich rizeni ...

Ja vubec nechapu dotaz...

V PDFku od Siemensu je jasne napsano, ze max. _trvaly_ proud je 100mA (a
je to i v grafu). Samozrejme to bude zaviset na okolni teplote/chlazeni
a plati obecne, ze cim soucastku zatezuju bliz k limitni hranici, tim je
kratsi zivotnost. Dalsi tema (uz nerozvadim) je otazka kvality LD274 -
tim myslim, zda to bude opravdu LD274 od Siemensu ev. licencniho
partnera, nebo jako LD274 pojmenovany klon od reky Jang-c-Tiang.

A jak "elektroniku na jejich rizeni" a jak to souvisi s dotazem? Jiste
ze tam je nejaky bazmek na omezeni proudu, odporem pocinaje (a v
kombinaci s predepsanym napajecim napetim to nepochybne staci).

--
Jirka