Pajka s MTL468

Snail Instruments snail@iol.cz
Středa Březen 1 21:03:07 CET 2006

>Jiz dlouho pouzivam bezne dostupnou olovnatou pajku (GES) 0,8mm s
>tavidlem MTL401. V souvislosti se zde probiranou tematikou bezolovnateho
>pajeni jsem propadl panice a chtel si koupit pajku do zasoby. Chtel jsem
>koupit typ se zde doporucovanym tavidlem MTL468. Sel jsem primo ke
>zdroji (MARMOT) a tam me odmitli (dost podivne) s tim ze 2kg je moc male
>mnozstvi a u RAC Vonky MTL468 v pajce 0,8mm nemaji. Kde ji kupujete?

Pajku muzete koupit i primo v Kovohuti Pribram. Presne tuhle kombinaci jsem
pred casem take shanel pro kolegu, ale se 468 delaji jenom od prumeru 1mm
vyse. Na objednavku udelaji cokoliv, kdyz clovek vezme 30kg. Tak jsme si
objednali Sn62Pb37Cu1 prumeru 0.8mm a paji to taky dobre. A navic 468 dost
smrdi.

Delani zasob je mozna zbytecne, jak jsem se dotazoval nekdy na podzim,
olovnate pajky se budou delat dal. Ne vsichni totiz vyrabeji televize a
videa, nekteri naopak potrebuji, aby to jejich zarizeni fungovalo i za dva
roky...

J. Hanzal