Cena prihlaseni k odberu z rozvodne site nn

Mirek mi3@iol.cz
Středa Březen 1 20:19:46 CET 2006

řešil jsem toto podružným elektoměrem v mém vlastnictví - stačilo sehnat
elektroměr M.

-----Original Message-----
From: Danhard [mailto:danhard@volny.cz]
Sent: Wednesday, March 01, 2006 3:28 PM
To: HW-news
Subject: Re: Cena prihlaseni k odberu z rozvodne site nn

Hm, a to budu asi taky platit stejne, kdyz ta "pripojka" bude dlouha 20cm,
ze ?
Potrebuji jen zvlastni elektromer do mistnosti, ktera uz byla pripojena pres
spolecny.

Danhard
*******

Jenze to byla sazba pro podnikatele a tazatel se pta na domacnost.
Pro tazatele:
Ano je to tak, neco jsem slysel pred casem. Pry Vam dnes musi udelat
pripojku i kdyz je dlouha treba 50m. Drive to bylo nejak omezeny a platil to
pak zakaznik. Ted jim to narizuje zakon (nebo vyhlaska?) a proto si
vymysleli toto aby neprodelali.

Martin Hanek

J. Polivka napsal(a):
> Pred asi 5 lety jsme porizovali dalsi keramickou pec do dilny tady v
> Praze
> puvodne jsme chteli na 380 V. Nejnizsi jistic 50A, hodiny a to za 50
tisic.
> Tak jsme poridili pec na 220 a stacil jistic 15 A. Cena 1A = 1000 Kc.
Takze