Pajka s MTL468

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Březen 1 20:25:47 CET 2006

Jirka napsal(a):

>Marmot je vyrobce + velkoobchod a holt ma asi xeftu dost, tak se prestal
>zabyvat s malymi odberateli. On je to v podstate jeden clovek (nebo
>alespon byl, kdyz jsem k nemu jeste pred lety jezdil), takze zrejme
>nestiha a voli to, co ho zivi...

No to mu neberu, ale to ze mi da svoji nabidku, uvede ceny za 1kg bez
dalsiho doplneni o min. odebrane mnozstvi cimz me uvede v omyl ze dodava
od 1kg. Nasledne po nekolika dalsich mailech ze me dela troubu tim ze mi
to jako NAZNACOVAL, tomu rikam obchodni jednani. To uz je lepsi kdyz mi
reknou nekde ve firme rovnou, ze kdyz beru mene nez vagon tak se se mnou
nebudou bavit. Takhle mi akorat zabral cas.

>S RAC Vonkou se da domluvit v tom smyslu, ze je schopen v Kovohutich
>Pribram nechat ten cin vyrobit na zakazku, ale musite pockat, az se
>nashromazdi vic pozadavku. Dokonce mi jednou takhle dodal cin s "vetsim
>nez obvyklym" mnozstvim tavidla...

Nic o tom ze by to treba casem mohlo byt dostupne nepsal, asi uz prejde
na bezolovnate a bude to. Nakonec to asi budu muset koupit na 100g
spulkach s patricne vetsi cenou ...
Kdyby nekdo pls vedel kde by to jeste mohli prodavat ...

Tosa