Pajka s MTL468

Jirka hwko@centrum.cz
Středa Březen 1 20:13:39 CET 2006

Petr Tošovský napsal(a):
> Pekny vecer.
> Jiz dlouho pouzivam bezne dostupnou olovnatou pajku (GES) 0,8mm s
> tavidlem MTL401. V souvislosti se zde probiranou tematikou bezolovnateho
> pajeni jsem propadl panice a chtel si koupit pajku do zasoby. Chtel jsem
> koupit typ se zde doporucovanym tavidlem MTL468. Sel jsem primo ke
> zdroji (MARMOT) a tam me odmitli (dost podivne) s tim ze 2kg je moc male
> mnozstvi a u RAC Vonky MTL468 v pajce 0,8mm nemaji. Kde ji kupujete?

Marmot je vyrobce + velkoobchod a holt ma asi xeftu dost, tak se prestal
zabyvat s malymi odberateli. On je to v podstate jeden clovek (nebo
alespon byl, kdyz jsem k nemu jeste pred lety jezdil), takze zrejme
nestiha a voli to, co ho zivi...

S RAC Vonkou se da domluvit v tom smyslu, ze je schopen v Kovohutich
Pribram nechat ten cin vyrobit na zakazku, ale musite pockat, az se
nashromazdi vic pozadavku. Dokonce mi jednou takhle dodal cin s "vetsim
nez obvyklym" mnozstvim tavidla...

--
Jirka