Cena prihlaseni k odberu z rozvodne site nn

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Březen 1 15:39:05 CET 2006

Jsou povinni Vam k domecku dovest kabel - pripojku. Uz se nemuzou
vymlouvat na to ze to je daleko, hluboko a ja nevim co jeste. Drive
mohli od Vas chtit nejake penize jako prispevek. Pripojka je nyni cela
jejich.
Aspon takovy byl vyklad co jsem pred nedavnem slysel od revizaka, co s
nimi (EON) je uzce v kontaktu.

Martin Hanek