Cena prihlaseni k odberu z rozvodne site nn

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Březen 1 14:40:34 CET 2006

Pred asi 5 lety jsme porizovali dalsi keramickou pec do dilny tady v Praze a
puvodne jsme chteli na 380 V. Nejnizsi jistic 50A, hodiny a to za 50 tisic.
Tak jsme poridili pec na 220 a stacil jistic 15 A. Cena 1A = 1000 Kc. Takze
15000 Kc. Tedy pred 5 lety.
J. Polivka

Dobry den, dnes jsem byl zarizovat v CEZ prihlaseni (ne pripojeni - to
je jiz hotovo) bytu k odberu z rozvodne site a jake bylo me VELMI nemile
prekvapeni ze pozaduji 500Kc/A na jistici coz se v pripade 25A pomerne
prodrazi.

Bylo mi receno ze dneskem se menila jakasi vyhlaska a ze jeste vcera to
stalo 1000 Kc komplet.

Nevite o tomto zdrazeni (jestli to tak lze vubec nazvat) neco?

diky

Mira