Vodivy lak (RE: Chcipla klavesa v ntb )

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Březen 1 12:30:55 CET 2006

Na opravu foliove klavesnice stareho notebooku jsem pouzil lak EL-2 od
Elchemca, prodava GM. Funguje to.
Nevim co jste udelal tomu biosu v notebooku, ale ten lak ma nejaky odpor
a to by mohlo vadit. Radeji bych to zapajel. Jinak PLCC bios a podobne
lze lehko "pajet" i horkovzdusnou pistoli - bez regulace.

Martin Hanek