Chcipla klavesa v ntb :(

Ondrej Luks luciusb@centrum.cz
Středa Březen 1 10:34:03 CET 2006

Obcas se stane, ze pod klavesu zapadne nejaky drobecek, nebo tak neco.
Zkuste nejdriv jenom odloupnout plastovou krytku a vycistit prostor pod
ni. Rozdelavat notebookovou klavesnici je dost nepekna prace, moznost
opravy dost miziva. Osobne jsem jednu takhle kdysi o vikendu opravoval,
nasel jsem preruseny vodic na folii, spojil vodivym lakem a nasledne
celou klavesnici slepil (byla zatavena plastovymi nytky. Sice fungovala,
ale uz nesedela, takze vrzala a muselo do klaves vic mlatit, takze jsem
hned v pondeli sel a v servisu koupil za 2k pouzitou funkcni (do nb za
cca 8k). Pripadalo me to drahy, ale mel jsem to hned a pracovat na spate
fungujici klavesnici je opravdu opruz, za ktery me to nestoji.
Napada me ale ze klavesnice je vzdycky delana maticove, takze pokud vam
nefunguje jenom jedna klavesa, tak to spis bude opravdu mechanicka
zavada a zkusil bych vydloubnout ten hmatnik a trochu ji podrazdit
naprimo, treba se rozchodi.