OT: tohle je taky ceska klasika...

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Středa Březen 1 09:27:47 CET 2006

At 08:53 1.3.2006 +0100, Daniel Valuch wrote:
>len som rypal ze ziaden tykacsky primitivizmus sa v skutocne velkej
>firme nepestuje :-)

No bodejt, protoze v anglictine se to neresi,nastesti. To jen tady nejaka
zakomplexovana bytost by nejradsi aby se ji rikalo pane velkomozny, nebo co
ja vim. Osobne me pekne stve nekomu tykat a nekomu vykat a pak v tom mam
chaos a nevim s kym jak mluvit. Alespon driv bylo tak nejak stanoveno, ze
pri komunikaci na Fidu, Inetu, radioamaterskych spojenich apod. se TYKA! Ted
nemam na mysli uvedeny login z GME, tam by to asi byt nemelo, ale me osobne
to vubec nevadi, spis naopak. Pro me je podstatne jestli tam koupim
soucastky co potrebuji.
BTW:Ja bych dal tykani jako doporuceni do rules konference a byl by klid (snad).
S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz