RE: [OT] Nemá někdo harddisk ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Březen 1 00:52:16 CET 2006

No, já to klidně zkusím.

Ale rád se nechám poučit, proč se tato šamanská procedura provádí ?
Myslíte, že tam zatuhlo nějaké mazivo nebo tak něco ?

Rozebral jsem krabičku a vše uvnitř je čisté jak z výroby (doufal jsem,
že tam bude nějaký snadno odfouknutelný prach), konektory jsem vypojil a
znovu zapojil a také vypadaly naprosto čistě a nezoxidovaně.

Jinak ten disk byl uložen ve skříni při běžné pokojové teplotě.

Zdraví PavelK