Re: vykony amateru (WAS: Re: Přístroj na tvarování axiálních součástek)

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Červen 30 17:38:10 CEST 2006

Tak to jeste jde.
Privazel jsem z opravy skautum vodacky raft a se mnou jel jeden starsi
skaut.
Je to sedlar a povida, ze jim sice firma ty celty udela, ale budto jim tam
daji hnusne plastove olivky, ( kdo nevi, tak to jsou takove ty podlouhle
vetsinou drevene knofliky), nebo si je prisijou sami.
Zakazku firma doda se spozdenim tesne pred taborem a on celkem vklidu, ze
tech 700 olivek pres noc prisije :-)))
To bych radeji ohybal ty odpory a ledky :-)))
J. Polivka

No pred jednim eurobotem jsem za noc zapajel a ostrihal asi 700 LED
diod, takze "nic neni nemozne" :))

KR