Re: Přístroj na tvarování axiálních součástek

aze azehw@volny.cz
Pátek Červen 30 17:04:03 CEST 2006

http://www.pbt.cz/cz/import/olamef/vyrobky.htm

----- Original Message -----
From: "aze" <azehw@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 30, 2006 4:57 PM
Subject: Re: Přístroj na tvarování axiálních součástek

Není nad přesné zadání. Měsíce mívají 30 dní z toho cca 20 pracovních. Pět
dní to je týden a 4000 není 1000 :))
Zadejte správné informace a pak se rozčilujte. Napiště 4000 za 5 dní a ne
1000 za měsíc.
Na 50 kusů za den bych ten aparátek nekupoval. Kdysi jsem podobný krám
sháněl, někde mám prospekty z Ampéru. Byly k tomu nějaké doplňky pro různé
tvary vývodů, ale i ta nejjednodušší verze stála kolem 25 tisíc.
AZE